menu
konto 0
Dodano produkt do koszyka Możesz dodać wiele produktów do koszyka
i wysłać wspólne zapytanie. Po dodaniu wszystkich produktów
kliknij tutaj i przejdź do realizacji zamówienia.
Brak produktów w koszyku.
Produkty Wyświetl listę produktów wg:

Globalna obsługa Zawsze na czas

Szybkie oferty i wyceny Indywidualna obsługa

Wsparcie specjalistów Profesjonalni serwisanci

PID: UID: Ostatnia aktualizacja: 22.07.2010 13:50

Serwis

USŁUGI SERWISOWE BIOGENET

Firma BIOGENET posiada własny serwis sprzętu laboratoryjnego. Serwis świadczy usługi w zakresie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu gwarancyjnego:
1. Klient zobowiązany jest do powiadomienia serwisu o awarii drogą elektroniczną  telefoniczną lub faksem (dane kontaktowe podane są na stronie Kontakt)
2. Dostarczenie sprzętu następuje po akceptacji serwisu (sprzęt dostarczony bez wiedzy i zgody serwisu nie będzie przyjmowany). Klient zobowiązany jest dostarczyć serwisowi kartę gwarancyjną danego sprzętu oraz kopie dowodu jego zakupu (faktura vat). W przypadku braku wymienionych dokumentów serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej. Sprzęt przysłany bez akceptacji serwisu i/lub bez w/w dokumentów zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
3. Koszty wysyłki i uznanej naprawy gwarancyjnej pokrywa firma BIOGENET.
4. W przypadku stwierdzenia poprawnego działania sprzętu zostaje on odesłany do Klienta. Klient zostaje obciążony kwotą transportu oraz kosztami serwisu (sprawdzenia urządzenia).
Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu po gwarancji:
1. Klient powinien skontaktować się z serwisem firmy (dane kontaktowe dostępne są na stronie Kontakt)
2. Serwis po stwierdzeniu możliwości i wycenie naprawy powiadomi o najbliższym możliwym terminie przyjęcia sprzętu do serwisu .
3. Po naprawie sprzętu następuje jego testowanie, pakowanie i dostarczenie do Klienta.
4. Wszystkie koszty związane z transportem, częściami i robocizną ponosi Klient.
UWAGA:
Klient powinien starannie zapakować sprzęt przed dostarczeniem go do serwisu. W przypadku nieprawidłowego zapakowania sprzętu i jego uszkodzenia w transporcie koszty dodatkowej naprawy ponosi Klient. Dotyczy to zarówno napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.

Formularz serwisowy

Zawartość cnb_search
Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call